Jump to content

گشت چالاكیەكان

ئەم ڕێچکەیە بە شێوەی ئۆتۆماتیکی نوێ دەکرێتەوە     

  1. دوایین هەفتە
  2. کۆنتر
  3. زۆر جوانە. من زۆر موعجیبی ئەو جۆرە دیزاینانەم.
  4. شتێکی جوان و نایابە بە تایبەت بۆ ستۆدیۆی دەنگی .
  5. سەرمەد

    گرافیك كارد

    دەست خۆش کاکە میر... بابەتێکی گرنگت وروژاندووە، وەڵامەکانی کاک ڕاستی و کاک خەڵات زۆر تەواون ...
  6. خەڵات جەلال

    گرافیك كارد

    پێویستە بە دوو بەش باس بکرێت. لومیۆن : پڕؤگرامی لومیۆن ١٠٠٪ گرافیک بە کار دەهێنێت بۆ ڕێندەر کردن واتە GPU Based ە کەواتە بۆ ئەوەی لومیۆن بە کار بهێنی پێویستە گرافیک کارتێکی بەهێزت هەبێت. هەروەک کاک ڕاستی ئاماژەی پێ داوە Series ی ٨٠ ی nvidia بەهێزترینن. ڤیڕەی: پشت دەبەستێت بە CPU واتە لە ئێستا دا ١٠٠٪ پشت دەبەستێت بە CPU بۆ ڕێندەر کردن هەرچەندە لە ڤیڕەی ٤ دا پەرەی بە ڕێندەری GPu داوە بەڵام لە سەرەتادایە، لە بەر ئەوە پێویستە پڕۆسێسەرێکی بەهێزت هەبێت کە ئەوانەی لە ئێستا دا هەن (بۆ بودجەی کەم Core i7 8700k) وە بۆ بودجەی بەرز Core i9 یان AMD RYZEN لە پێشەوەی پڕۆسێسەرە بەهێزەکانن لە ئێستا دا
  7. Rasti

    گرافیك كارد

    هەموو گرافیک کارتەکانی nevidia 80 series باشن بۆ ئەو مەبەستە. لە ئێستا دا باشترینیان nvidia RTX 2080 ti ە دەتوانی 1080ti یان 980ti یش بە کار بهێنی هەر باشن. بەڵام series زنجیرەکانی 70 و 60 و 50 ئەو تواناییەیان نیە بە بەراورد بە زنجیرەی 80. بەڵام باشترین شت بۆ لومیۆن ئەوەیە کە چەند گرافیک کارتێک ببەستی بە یەکەوە لە ڕێگەی SLI ەوە بۆ ئەوەئ زۆرترین تواناییت بداتێ.
  8. Meer

    گرافیك كارد

    سڵاو هاوڕێیان بۆ به‌رنامه‌كانی ڕێنده‌رینگ وه‌كو لومیۆن و ڤرای چ گرافیك كاردێك باشه‌ بۆ ئه‌وه‌ی لاپتۆپه‌كه‌ خاو نه‌كاته‌وه‌ ئیشه‌كه‌ جوان بێت؟؟
  9. دەست خۆش هەواڵێکی دڵخۆشکەرە.
  10. Rasti

    PBR Texture چیە ؟

    زۆر سوپاس هاوڕێیان بۆ وەڵامەکانتان. زۆر سوپاس کاک @خەڵات جەلال . زۆر سوپاس کاک @سەرمەد زۆر سوپاس @Taban خان شی کردنەوەکەت زۆر جوانە، دەست خۆش. سوپاس بۆ تەلارسازیش
  11. Taban

    PBR Texture چیە ؟

    بە گشتی PBR کار لە سەر پێنج سیفاتی گرینگی مەوادەکان دەکات. و وا دەکات کە ماتریاڵەکە بە شێوەیەکی واقعی و physically correct دەرکەوێت. ئەپ سیستمەش (PBR) بریتیە لە شێوازی شی کردنەوەی ئەو سیفەتانە. یەکەم/ تیشکی ڕوناکی Light Rays: بریتیە لەو تیشکانەی کە ئاراستەی ڕوبەرەکە دەکرێت کە ئەمیش بە سەرچاوەی ڕوناکی و جۆری ڕووناکی دیاری دەکرێت. دووەم/ هەڵمژیرن و بڵاوکردنەوەی ڕووناکی Absorption and Scattering: واتە ئەو ڕووناکیەی کە دەکەوێتە سەر ڕووبەرەکە چەندی هەڵدەمژرێت و لە ناو ڕووبارەکەدا بە شێوەی SubSurface بڵاو دەبێتەوە. سێیەم/ وێنەدانەوە Diffuse and Specular Reflection: ئەمە یەکێکە لە گرینگترین سیفاتەکان کە شیوازی ڕاستەقینەی مەوادەکان دەردەخات بۆ نمونە ڕادەی دانەوەی ڕوناکیەکان چەندن یان بە چ ئاراستەیەک دەدرێتەوە یان چەندی لێ هەڵدەمرێت. هەروەها ئەمەش ڕەقی و نەرمی مەوادەکان دیاری دەکات. چوارەم/ شکانەوەی ڕوناکی Refraction: بریتیە لە شکانەوەی بەشێک لە ڕوناکیەکە کاتێک لە ناوەندێکەوە دەچێت بۆ ناوەندێکی چڕی جیاواز ئەش بە فاکتەرێک دەبێت کە پێی دەوترێت IOR یان Index of reflection کە بەپێی چڕی ناوەندەکە دیاری دەکرێت. بۆ نمونە لە ئاو دا ئەو فاکتەرە 1.33 یە. پێنجەم/ زبری ڕوبەرەکان Displacement: ئەمەش هۆکارێکی گرنگە لە فاکتەرە فیزیاییەکانی ماتریاڵ کە شێواز و جۆری ماتریاڵەکە دیاری دەکات و کار دەکاتە سەر ڕووناکی و شێوازی شکانەوەی ڕوناکیەکان.
  12. دەست خۆش، هەواڵێکی خۆشە، بە تایبەت بۆ بەکارهێنەرانی Archi cad
  13. دەست خۆش کاک ڕاستی هەواڵێکی دڵخۆشکەرە.
  14. سەرمەد

    PBR Texture چیە ؟

    بە کورتی PBR جۆرێکی نوێی Shading ە کە لە Interactive Rendering دا کاریگەری زۆری هەیە و بە گشتی کار لە سەر Reflection و Roughness واتە ڕەقی و Displacement دا دەکات و وا دەکات ماتریاڵەکە زۆر واقعی دەرکەوێت.
  15. خەڵات جەلال

    PBR Texture چیە ؟

    PBR کورتکراوەی (Physically Based Rendering) ە هەر وەک لە ناوەکەیدا دەردەکەوێت، بە واتای شێوازی فیزیایی ڕێندەر کردن، هەروەک دەشزانین هەتا زیاتر فیزیایی بێت زیاتر واقعی تر دەبێت. ئەمە شێوازێکی نوێی ماتریاڵە کە دەخرێتە سەر Surface ەکان و زیاتر Accurate ە واتە دیقەی زیاترە و بە شێوەی وردتر کار لە گەڵ Surface ەکە دەکات. سیفەتە فیزیاییە دیری دەکات بۆ ماتریاڵەکە، بۆ نمونە بە شێوەی ئاسایی کاتێک Reflection بە کار دەهێنین نازانین ڕێژە فیزیاییەکەی چەندە یان لە کوێی Surface ەکە دا زۆرە و لە کوێدا کەمە، بەڵام لە بەر ئەوەی PBR بە شێوەی فیزیایی دیاری دەکات ئەوا زۆر ئاسانتر دیاریدەکات و کاری لە سەر دەکات. بە گشتی بە دوو شێوە هەیە: PBR واتە Physically Based Rendering PBS واتە Physically Based Shading
  1. چالاکی زیاتر بار بکە
×
×
  • یەكێكی نوێ دروست بكە...