خەڵات جەلال

ڤیڕەی بۆ ڕیڤیت

4 بەشداری هەیە لەم بابەتە دا

کۆمپانیای Chaos Group کە کۆمپانیای پەرەپێدەری ڕێندەر ئینجینی بەناو بانگی VRay ە هەستا بە بڵاو کردنەوەی وەشانێکی نوێی ڤیڕەی بۆ بەرنامەی Autodesk Revit بە شێوەی بێتا، کە چەندین تایبەتمەندی تێدایە و توانای ڕێندەر کردن لە بەرنامەی ڕیڤیت دا بەهێز دەکات.

 

لە تایبەتمەندیەکانی ڤیڕەی بۆ ڕیڤیت:

  1. زیاد کردنی ماتریاڵی تایبەت بە ڤیڕەی لە بەرنامەی ڕیڤیت دا.
  2. زیاد کردنی Frame Buffer ی تایبەت بە ڤیڕەی بۆ بەرنامەی ڕیڤیت.
  3. توانایی Post Prodection لە ڕێی Frame Buffer ی ڤیڕەیەوە.
  4. پاڵپشتی کردنی GI و Indirect Illumination.
  5. پاڵپشتی کردنی ڕوناکی و ئینارەی ڤیڕەی.
  6. پاڵپشتی کردنی تایبەتمەندیە فیزیاییەکانی ماتریاڵی ڕیڤیت.
  7. زیاد کردنی  stereoscopic camera  بۆ ڕیڤیت.
  8. ئەمانە و چەندینی تریش.

 

ڤیدیۆی وردەکاری:

 

ماڵپەڕی سەرەکی

داگرتن:

بەم نزیکانە لێرەوە بەرزی دەکەینەوە ( بەس ئاگادار بن ئەم وەشانە بێتایە و هێشتا بە شێوەی فایناڵ بڵاو نەکراوەتەوە)

 

 

3 کەس ئەمەیان بەدڵە

ئەم بەشداریە بڵاو بکەرەوە


بەستەری بەشداری
لە مەڵپەڕی تر بڵآوی بكەرەوە

مژدەیەکی زۆر خۆشە، چونکە بە ڕاستی ڕیڤیت کێشەی ڕێندەری هەیە ، بەمەش پێم وابێ ئەو کێشەیە چارەسەر دەبێت.

دەست خۆش

ئەم بەشداریە بڵاو بکەرەوە


بەستەری بەشداری
لە مەڵپەڕی تر بڵآوی بكەرەوە

پیرۆزە لە بەکارهێنەرانی ریڤت چی تر پێویست بە بەکارهێنانی سۆفتوێری تر ناکات بۆ سودمەند بون لە ڤیرەی و فیسیکال ریندەرین.دەست خۆس بۆ بابەتەکە

1 کەس ئەمەی بەدڵە

ئەم بەشداریە بڵاو بکەرەوە


بەستەری بەشداری
لە مەڵپەڕی تر بڵآوی بكەرەوە

پیرۆزە لە بەکارهێنەرانی ریڤت گرنگ نیە ڤی رای لەگەڵ چی بەرنامەیەک بەکار ئەهێنی گرنگ ئە وەیە نە چیتە دەر لە بەرنامەکە ڕێندەری خۆت بکەی @هیوا یاسین @خەڵات جەلال

 

1 کەس ئەمەی بەدڵە

ئەم بەشداریە بڵاو بکەرەوە


بەستەری بەشداری
لە مەڵپەڕی تر بڵآوی بكەرەوە

هەژمارێك دروست بكە یان بچۆرە ناوەوە

پێویستە ببی بە ئەندام بۆ ئەوەی بتوانی تێبینی دابنێی

هەژمارێك دروست بكە

هەژمارێكی نوێ لە ماڵپەڕەكەمان دروست بكە. زۆر ئاسانە !


هەژمارێكی نوێ دروست بكە

چوونە ناوەوە

ئەگەر پێشتر هەژمارت هەیە ، لێرەوە بچۆرە ناوەوە


بچۆرە ناوەوە