Rasti 19 تشرینی دووەمی 2018 دانراوە ڕیپۆرت بڵاوکردنەوە 19 تشرینی دووەمی 2018 دانراوە پاش سڵاو. بەڕێزانی ماڵپەری تەلارساز من ماوەیەکی زۆرە لە بواری گرفیکی سریدی دا کار دەکەم و پڕۆگرامی مایا و هاودینی بەکاردەهێنم. دەمەوێ بزانم PBR Texture چیە و بۆ چ مەبەستێک بە کار دەهێنرێت؟ من بیستومە لە سەری کە زۆر سودی هەیە لە بواری Gaming دا. 1 وەرگرتن بەستەری تێبینی لە ماڵپەڕی تر بڵاوی بكەرەوە بژاردەی بڵاوکردنەوەی زیاتر...
2 Taban 21 تشرینی دووەمی 2018 دانراوە ڕیپۆرت بڵاوکردنەوە 21 تشرینی دووەمی 2018 دانراوە (گۆڕانكاری تێدا كراوە) بە گشتی PBR کار لە سەر پێنج سیفاتی گرینگی مەوادەکان دەکات. و وا دەکات کە ماتریاڵەکە بە شێوەیەکی واقعی و physically correct دەرکەوێت. ئەپ سیستمەش (PBR) بریتیە لە شێوازی شی کردنەوەی ئەو سیفەتانە. یەکەم/ تیشکی ڕوناکی Light Rays: بریتیە لەو تیشکانەی کە ئاراستەی ڕوبەرەکە دەکرێت کە ئەمیش بە سەرچاوەی ڕوناکی و جۆری ڕووناکی دیاری دەکرێت. دووەم/ هەڵمژیرن و بڵاوکردنەوەی ڕووناکی Absorption and Scattering: واتە ئەو ڕووناکیەی کە دەکەوێتە سەر ڕووبەرەکە چەندی هەڵدەمژرێت و لە ناو ڕووبارەکەدا بە شێوەی SubSurface بڵاو دەبێتەوە. سێیەم/ وێنەدانەوە Diffuse and Specular Reflection: ئەمە یەکێکە لە گرینگترین سیفاتەکان کە شیوازی ڕاستەقینەی مەوادەکان دەردەخات بۆ نمونە ڕادەی دانەوەی ڕوناکیەکان چەندن یان بە چ ئاراستەیەک دەدرێتەوە یان چەندی لێ هەڵدەمرێت. هەروەها ئەمەش ڕەقی و نەرمی مەوادەکان دیاری دەکات. چوارەم/ شکانەوەی ڕوناکی Refraction: بریتیە لە شکانەوەی بەشێک لە ڕوناکیەکە کاتێک لە ناوەندێکەوە دەچێت بۆ ناوەندێکی چڕی جیاواز ئەش بە فاکتەرێک دەبێت کە پێی دەوترێت IOR یان Index of reflection کە بەپێی چڕی ناوەندەکە دیاری دەکرێت. بۆ نمونە لە ئاو دا ئەو فاکتەرە 1.33 یە. پێنجەم/ زبری ڕوبەرەکان Displacement: ئەمەش هۆکارێکی گرنگە لە فاکتەرە فیزیاییەکانی ماتریاڵ کە شێواز و جۆری ماتریاڵەکە دیاری دەکات و کار دەکاتە سەر ڕووناکی و شێوازی شکانەوەی ڕوناکیەکان. لە 21 تشرینی دووەمی 2018 گۆڕانكاری تێدا كراوە لە لایەن Taban 1 1 وەرگرتن بەستەری تێبینی لە ماڵپەڕی تر بڵاوی بكەرەوە بژاردەی بڵاوکردنەوەی زیاتر...
3 خەڵات جەلال 19 تشرینی دووەمی 2018 دانراوە ڕیپۆرت بڵاوکردنەوە 19 تشرینی دووەمی 2018 دانراوە PBR کورتکراوەی (Physically Based Rendering) ە هەر وەک لە ناوەکەیدا دەردەکەوێت، بە واتای شێوازی فیزیایی ڕێندەر کردن، هەروەک دەشزانین هەتا زیاتر فیزیایی بێت زیاتر واقعی تر دەبێت. ئەمە شێوازێکی نوێی ماتریاڵە کە دەخرێتە سەر Surface ەکان و زیاتر Accurate ە واتە دیقەی زیاترە و بە شێوەی وردتر کار لە گەڵ Surface ەکە دەکات. سیفەتە فیزیاییە دیری دەکات بۆ ماتریاڵەکە، بۆ نمونە بە شێوەی ئاسایی کاتێک Reflection بە کار دەهێنین نازانین ڕێژە فیزیاییەکەی چەندە یان لە کوێی Surface ەکە دا زۆرە و لە کوێدا کەمە، بەڵام لە بەر ئەوەی PBR بە شێوەی فیزیایی دیاری دەکات ئەوا زۆر ئاسانتر دیاریدەکات و کاری لە سەر دەکات. بە گشتی بە دوو شێوە هەیە: PBR واتە Physically Based Rendering PBS واتە Physically Based Shading 4 وەرگرتن بەستەری تێبینی لە ماڵپەڕی تر بڵاوی بكەرەوە بژاردەی بڵاوکردنەوەی زیاتر...
1 سەرمەد 20 تشرینی دووەمی 2018 دانراوە ڕیپۆرت بڵاوکردنەوە 20 تشرینی دووەمی 2018 دانراوە بە کورتی PBR جۆرێکی نوێی Shading ە کە لە Interactive Rendering دا کاریگەری زۆری هەیە و بە گشتی کار لە سەر Reflection و Roughness واتە ڕەقی و Displacement دا دەکات و وا دەکات ماتریاڵەکە زۆر واقعی دەرکەوێت. وەرگرتن بەستەری تێبینی لە ماڵپەڕی تر بڵاوی بكەرەوە بژاردەی بڵاوکردنەوەی زیاتر...
0 Rasti 21 تشرینی دووەمی 2018 دانراوە نوسەر ڕیپۆرت بڵاوکردنەوە 21 تشرینی دووەمی 2018 دانراوە زۆر سوپاس هاوڕێیان بۆ وەڵامەکانتان. زۆر سوپاس کاک @خەڵات جەلال . زۆر سوپاس کاک @سەرمەد زۆر سوپاس @Taban خان شی کردنەوەکەت زۆر جوانە، دەست خۆش. سوپاس بۆ تەلارسازیش وەرگرتن بەستەری تێبینی لە ماڵپەڕی تر بڵاوی بكەرەوە بژاردەی بڵاوکردنەوەی زیاتر...
پرسیار
Rasti
پاش سڵاو.
بەڕێزانی ماڵپەری تەلارساز من ماوەیەکی زۆرە لە بواری گرفیکی سریدی دا کار دەکەم و پڕۆگرامی مایا و هاودینی بەکاردەهێنم.
دەمەوێ بزانم PBR Texture چیە و بۆ چ مەبەستێک بە کار دەهێنرێت؟
من بیستومە لە سەری کە زۆر سودی هەیە لە بواری Gaming دا.
بەستەری تێبینی
لە ماڵپەڕی تر بڵاوی بكەرەوە
4 وەڵام هەیە لە سەر ئەم پرسیارە
پێشنیاز کردنی بەشداری
بچۆرە ناو گفتوگۆکەوە
دەتوانی نوسین دابنێی و دواتر تۆمار بکەی. ئەگەر هەژمارت هەیە، بچۆرە ناوەوە بۆ ئەوەی لە ڕێی ئەو هەژمارەوە پۆست بکەیت.